حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

حنین

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷ ق.ظ

حنین دارد چهل روزه می شود، نی نی قشنگی است.

زندگیم در سال دوازدهم سخت محتاج مشاوری خبره است.

ره آورد سالهای زندگیم این است:  نوسان بین ساده زیستی و بی انگیزگی

نوسان بین آزادی و ولنگاری

نوسان بین سخاوت و ریخت و پاش

نتیجه اش ستمی است که میوه های رنجور باغ دیده اند ...هیچ میوه ای در این آفتاب مهتاب دائم دوام نمی آورد...

باید یک بازبینی جدی بکنم

اما از خودم در دوازده سال پیش یک سوال جدی دارم مگر نشنیده بودم که بهای جان من بهشت است چرا انقدر سرسری وارد زندگی شدم؟

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">