حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

ساده و سدید

شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۳ ب.ظ

ده سال یا دوازده تا شاید هم سی و سه تا به اندازه عمرم طول کشید تا بفهمم که سخن هم عمل است و عمل، هم بازتاب اندیشه است و هم اندیشه زاست....پس سخن "زور" هم عمل ناجوانمردانه غیر صالحی است که منجر به ایجاد اندیشه های باطل می شود....پس از زور فروتنی سخن را در باب خودت و فرزندانت به فرودست اگر بردی لاجرم اعمال "فرو" در تو و مصادیق سخنت زیاد می شود و اندیشه ها به شما بد می شود و بدی اندیشه ها در زلال درون شما هم منعکس می شود و شما اول شهرت بد پیدا می کنید و بعدش هم بدی رویتان می ماند...پس از فرقه ملامتیه بیرون بیایم و من باب تعارف هم که شده سخن را پیرامون خود و فرزندانم به فرود نبرم اگر به فراز هم نمی برم...اصلا سخن را کم کنم که سکوت طلاست!

ده سال طول کشید که بفهمم بین زن و شوهر هم سیاست ورزی باید که از آن بالاتر بین انسان و نفس خودش هم سیاست لازم است و آزادی معنی اش بی سیاستی نیست همانطور که طبقه بندی اطلاعات با صداقت منافات ندارد..در بدن ما با قلب واحد و میزان خون ثابت عروق ریز و درشت تعبیه شده م به هر قسمت از بدن سهمی و بودجه ای معین از این کل می رسد چه کم باشد و چه زیاد و چه کسی گفت که خودم را راحت کنم و ورودی خانه را توی حوض بریزم و آفتاب و باد و باران را آزاد بگذارم و خودم هم به هوس سطلم را از این حوض پر کنم...لوله کشی عروقی را که مادرم با حقوق آب باریکه پدرم کرده بود و از تویش پس انداز هم در می آمد چرا فراموش کردم؟

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">