حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

غمهای فانتزی

يكشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۵ ب.ظ

نیمه عمر که میگذرد....بقیه را نمی دانم. اما خودم را خوب می دانم که نیمه عمرم که گذشته است بر زندگی حریص تر شده ام و غم خوراک هر شب و روز و ساعت کسی است که زمان بی اعتنا به آرزوهایش روال سرد و بی روح عادی خودش را توی دایره خشنش تکرار می کند.

غم خوراک مثلا نصف شب مهتابی است که با دیدن یک خواب، بیداری به سراغت آمده و داری میبینی که منفعل نشسته ای و همه چیز دارد می گذرد.

غم خوراک بعدازظهرت هم هست وقتی داری بر می گردی خانه و هیچ چیز خاصی دستگیرت نشده

غم خوراک نگاهت هست وقتی توی تقویم می بینی تابستان که این همه رویش حساب کرده بودی تمام شد...

غمهایی که زمان و زمانه حالش را نداشته باشند انها را از شما بگیرند...مثلا به این دلیل که به عمق گریه ناکی شان هیچ رومن گری ای نخندیده است....این جور غمها کمی فانتزی باقی می مانند.

ما داریم با غمی که برای امام حسین درست می کنیم همین کار را می کنیم....داریم فانتزی اش می کنیم چون هر روزهر روز داریم تکرارش می کنیم و هیچ شیطان رجیمی و هیچ وسوسه ای هوس نکرده از ما بگیردشان!

یاعلی...

فانتزی شدم سر چهل سالگی....تازه اگر بشوم...وقتی نشستم دیدم دوبرابر قبل زمان می برد تا در اندوه آن خانواده شهید مدافع حرم شریک شوم و داغی اشکهایم چند درجه کمتر شده و ورد زیر لبم این نیست که اگر فلانی با سه تا بچه آنجاست چرا مرد من نیست....پس غمم در این باره فانتزی نبوده که مشمول گذر زمان شده و اخباری درباره آزادی سوریه داغی من را رد داده باشد.....

آه فانتزی شدن عادت بی کارهاست!

بیکار شدم آن همه در نزدیکی چهل سالگی

 

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">