حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

سوگنامه ای برای خرمگس

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

وای بر تو شکنجه واقعی من توئی...از دست دیگران کار چندانی ضد من بر نمی آید....نهایتا این بندها!

شمائید که با دل نازکی مسیحیتان به من می گوئید حکم اعدام خودت را امضا کن....

بیا با من....از ردای کشیشی درآ و به انقلاب بپیوند

خرمگس با من بود وقتی کاردینال را خطاب قرار داده بود...وقتی از شوخی های تندش نمی خندیدم به من می گفت چرا خنده ات نمی گیرد؟ 

به من می گفت ...این بت را بشکن و به انقلاب بپیوند

حیرانم این بتهایی که باید بشکنمشان و به انقلابی که باید بپیوندم را کجا گذاشته ام....

  • سویدا

نظرات  (۳)

درود بر قلم شما :)
  • نگار جهانشاهی
  • خوبه
  • مرد مُفرد
  • حرص نخورید
    خدا امرش رو به نتیجه می رسونه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">