حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

انسان

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۵۲ ب.ظ

سلام

انسان یک چیزی است توی مایه های بنی اسرائیل اولهای سوره بقره. تازه خیلی خوب که باشد و فخر خدا به ملائکه را توی داستان خلقت قبلش گفته باشند ..انسان می شود یک موجود نمک نشناس بهانه گیری مثل همین بنی اسرائیل....حالا هی راه دور نروم که بچه های ننر توقعی فلان و بهمانم دقیقا به کی رفته اند....همه مان دقیقا انسانیم

یک ماه آزگار که مهمان خود خدا بوده باشیم و نفس و خواب و همه چیزمان عبادت شمرده شده باشد و شیطان هم دست و پایش رویمان بسته شده باشد...همچین چاشت عید فطر یک کبریت می  کشیم به همه قرار و مدارهای ماه رمضان.....

انسان همینه دیگه

ولی رو را بروم که باز هم باز می آئیم...چاره نداریم یعنی...رو را بروم و عفو طرف مقابل را ...حالا کار نداریم ولی کی می خواهیم درست بشویم؟ که صالح بشویم ؟ نشد که صالح بشویم حداقل مصالح بشویم. مصالحی برای ساختن حداقل توالت عمومی جامعه ی آرمانی .....که به اندازه مصالح ساختمانی به اندازه آجری ثبات در قول و فعل و عقیده و عمل داشته باشیم که به اندازه یک عضو از جامعه ی دور از جان آقا "خیر امت" باشیم که قرار است مصلح و منجی را در بر بگیرند و یاریش کنند در راه رسالت جهانی اش!...آره درست به اندازه نقشی که یک آجر می تواند توی دیواری داشته باشد...یعنی این هم نمی توانیم بشویم؟

چاره ای نیست جز این که همین طور روزمره مان را که به خورد وخواب و چریدنهای متداول سپری می کنیم تمرینی چیزی هم برای این بکنیم که حداقل به نظر بیاید "می خواهیم" بشویم "چیزی" بشویم.

همه فعلها را جمع بسته ام تا لختی خودم را پشت تصوری از عریانی همگانی مخفی کنم...ولی دور و برم کم نیستند انسانهایی که ساخته شده تر از این حرفها هستند و نمی شود با یک صیغه جمع به کیش خودم بپندارمشان!

من باب تمرینی برای ابراز پشیمانی از سی و پنج سال دور خود دور زدن و چریدن و یک هیچ سیمانی چغر در درون خود ساختن من مانده ام با این تصمیم که شبها قبل از خواب ...از این به بعد حتما مسواک بزنم و صبحها قبل از کار حتما دعای صباح قرقره کنم!

...تا جلوی آسمانی ها به نظر برسد با همه بی چیزی ام یک مقداری "خواستن" توی بساطم هست و همه چیزم را غرایز و عادات تار عنکبوت نیستی بهشان نبسته!

 

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">