حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

خدایا خیلی دلم می خواد

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

دلم خیلی می خواد خونه رو عوض کنیم و بریم یه خونه ای که دیده ام بگیریم....قیمت دوتاش تقریبا برابره....اما افسوس 

یادم نمیاد توی دنیا از چیزای صرفا مادی چیزی رو این همه دلم خواسته باشه....اصلا یادم نمیاد از چیزای صرفا مادی چیزی نصف این همه آرزو در من انگیخته باشه

ولی یه چیز صرفا مادی هست (صرفا مادی یعنی جنبه معنوی یا نداره یا کمه جنبه معنویش) که خیلی دلم می خواد و به دست آوردنش هم اصلا سخت نیست اما آقامون همراهی نمی کنه و اشکمو در میاره

این آرزو را نوشتم تا توی آب بندازم بلکی برآورده بشه...طبق یه سنت قدیمی

و آبی روون تر و در عین حال خصوصی تر از اینجا گیر نیاوردم

برای انگیزه ها و آرزوهای من کسی انگیزه داره دعا کنه؟

کاش آقامون بیاد و ببینه 

......................................................

بعضی وقتها فکر می کنم دارم خواب می بینم!

همه مانعی که جلوی تصمیمم احساس می کردم مخالفت شریکم بود! شریک زندگانیوخ به قول "قصر شیرین" فیلم قشنگی که تازگیها دیده ام و بعد مدتها که فیلم قشنگی پیدا نمی شد ببینم!

شریک کاملا نرم شده و همراه

حالا دلهره است و تردید که به جان خودم افتاده اما ...سعی می کنم تردیدها نظرم را برنگردانند!

به امید خدا....افتاده ام به دلبری از خدا ....که نگذارد تصمیم غلط بگیریم و تصمیم درستمان را هم درست یاری کند که اجرا کنیم.

دنیا چیز خوبی است ....خیلیی خوب تر و ناب تر از آخرت است به واسطه این که دنیا محل اختیار است ولی آخرت صرفا محل اختبار است! دنیا خیلی مهم است باید برایش تلاش کنیم اما طوری که خدا فکر کند داریم برای رضای او تلاش می کنیم و برای آخرتمان توی لیست نمرات انضباط و اخلاق و اینها چیزهایی در نظر بگیرد...

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">