حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

نفرت

دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۰۵ ق.ظ

آمده است سراغم...تازه چند صباحیست که ترک مخاصمه کرده است....

که یک خبر توی گوشیش باز راه دوستی و مراوده ی ما را می بندد

مجلس تصویب کرده معترضان را اعدام کنند

چطور میتوانی اینقدر بی انصاف باشی؟...معترض را یا قاتل را؟

همیشه داغ بوده است که چرا من مثل او نمی بینم

چرا باور نمی کنم دروغهایی را که او باور می کند

چرا مثل او تایید نمی کنم که طرفدار نظام انسان نیست

او میگوید ما نجیب بودیم سکوت کردیم اینها هر کاری بود کردند

یعنی فیلمهای بسیجی کشون و امام جماعت کشون را اصلا ندیده اند؟

یعنی خانمهای کشته شده یا مرده ای که به ناف اعتراضات بستند و لو رفت و خودشان هم احساس کردند که فیک بوده و دیگر تکرار نکردند

را دیده اند

اما هر روز که گوشه و کنار محله های پایتخت و غیر پایتخت یک پلیس یک بسیجی  یک امام جماعت

نه به تیری که معلوم نمی شود از کجا 

که به ضربات سنگ و چاقو کشته می شود

اینها دیده نمی شود

اصلا خشمگین نمی شوم تعجب هم نمی کنم  اینقدری از خودم میتوانم بلندتر بروم که از بالاتر از من و او قضاوت را شروع کنم

او جهان را اینطوری میبیند:

اعتراض به حق

که خودش در جبهه ی این اعتراض است

و باقی هر چه هست ظلم است 

اگر اتهامی متوجه معترض است

یا تهمت است 

یا کار خودشون است

یا اصلا نیست

بنابراین هر مقابله ای هم

ظلمی مضاعف است

.............

این سبک چشم بستن کار ملت من را به جاهای خطرناک می کشاند

آمد آلوئه ورا را گذاشت

تکه اش را انداخت

اعلام تنفر از سیستم و از من کرد و برخاست رفت

هر چه از عشق تو زده بودم از سرم پرید.....لابد این برای قلبم بهتر است

.

  • سویدا

نظرات  (۶)

  • آقای همکار
  • دوستت سواد سیاسی نداره. توجه نکن.

    پاسخ:
    برای اینکه کشورم به آتیش کشیده بشه 
    دقیقا همین لازمه خب
  • آقای همکار
  • هیچ اتفاقی نمیوفته. از من میپرسی کشور باید از این شعله استفاده کنه و کل نظام رو از بالا تا کف خیابون حجامت کنه. این خون های فاسد اگر کشیده بشه و دور ریخته بشه اتفاقا سلامتی و شادابی کشور یبشتر میشه. فقط باید این حجامت رو انجام بدن و اسکل بازی در نیارن. من اگر بودم بلد بودم چکار کنم.

    پاسخ:
    جالبه...امیدوارم
    خدا کنه حجامت طرز فکر مردم رو هم درست کنه

  • آقای همکار
  • نخاله ها که حجامت بشن بعدش طرز فکر مردم هم درست میشه.

    یک قده سرطانی کل بدن رو بیمار میکنه. تا جراحی نشه و دور ننداخته نشه اون طرز فکر درست نمیشه. حالا چرا نظام دست دست میکنه نمیدونم.

    پاسخ:
    زدن این حرفها تو این شرایط جرات میخواد
  • آقای همکار
  • سخت نگیر. همش هارت و پورت هست و سر و صدای زیادی :) ترس نداره :)

    پاسخ:
    باشه .
  • آقای همکار
  • :)

    خداوندا

    رزق ما را از جایی مقرر کن که لقمه هایمان مجبورمان نکند چشمهایمان را بر حق ببندیم

    #ساندیس

    پاسخ:
    آمین
    #سعودی  اینتر نشنال

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">