حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

نازکترین جای تنت،بیشتر در مقابل فساد نعشی ایستاده است

چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۵ ق.ظ

سلام ای باصفا...اول بار که از مشرق و مغرب بر ما تابیدی توی دستان یک معلم بودی....یکی مثل خودت باصفا

اولین قانون شعور را همان سالها کشف کردم قانون جاذیه ی صفا...مصفا های هم میدان شده در انبوه ترین جنگلهای استعاره هم را پیدا می کنند

از حال ما خواسته باشی...ملالی نیست...خاصه که دوری تو به دست نیامده..نزدیک نزدیک ایستاده ای...چهار جلد از غزل و قصیده و شطحیاتت را از نمایشگاه کتاب خریدم و فقط اندازه یک رمان معمولی از من کاست! برد!

ماشاء ا... برسد به روحت صد ها رمان در هر کتاب تو گنجیده است...سوره هم که آورده ای...دیگر چه

برادر ...نه تو پدرمی ...و یا حتی مادرم

دعا کن برای من

من یک خواسته کوچک دارم این که خداخودش در این راهی که می روم راهم ببرد...راهم را مسلکم قرار بدهد نه مهلکم...

از او خواسته ام ... و از روح تو هم مدد می گیرم...امروز به دریا زدم..دریای نمایشگاه کتاب..دریا هنوز صدایم می زند....

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">