حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

پایان داوری

سه شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۷، ۰۷:۰۱ ق.ظ

شکرت که اینجا را کسی نمی خونه

شکرت که به اخدی در مورد دعوا و طرفین دعوا حرفی نزدم

شکرت که توی اداره با انسانهای خوبی هستم هم اتاقی ها رئیس کوچیک رئیس بزرگ و حتی منشی هاش

از طرفین اون دعوایی که اصلا به من هیچ ربطی نداشت و حتی درباره اش فکر هم نباید می کردم سر سوزنی بدی  در خق خودم ندیدم که هیچ تازه همه لطف بود و دلسوزی و خواهری و حتی مادری ....مادری

شکرت که به پایان داوری رسیدم

شکرت که از اول هدفم از داوری این نبود که کسی را کناربذارم یا بد به دل بگیرم ازش...هذف این بود که جایی را که باید باشم پیدا کنم ...هدف هر چه که بود این ماجرا گذشت

بابت همه شان از الف و ب و ب و ت و میم ممنون

  • سویدا

نظرات  (۲)

خوشحالم که به این پایان رسیدید.موفق باشید و پیروز
پاسخ:
ممنونم . از دوستی با شما هم خوش وقتم
  • پیـــچـ ـک
  • سلام
    چرا نمیخونیم؟!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">