حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

چمن رسیده به اینجای شعر من

دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۸:۵۱ ق.ظ

بله پریروز دانشگاه تهران بساط خوف و خطر و اشک آور و گلوله بود

دیروز دانشگاه شریف

امروز هم نوبت امیرکبیر است

الهی شکر انقدری دانشگاه داریم که تا 22 بهمن....

طراحی وجود دارد...طرح انقلاب را و طراحش را یکجا می خرم

شریف را به گواهی شاهد عینی از ظهر تا یک شب در محوطه بوده و از امنیتی ها کتک هم خورده روایت می کنم

اولش تجمع دو هزارنفریست توی محوطه 

استاد و دانشجو

بعد فحشهای اهدای عضو نثار نفر اول مملکت .. ... انواع مرگ بر نثار آن چیزی که برایش خیلی مرده بودیم در دهه های گذشته

از شنیدن این فحشها در فضای دانشگاه آن هم به طور دسته جمعی، از استاد و دانشجو اصلا نمی شود مور مورت نشود

بعد امنیتی ها به سفارش حراست یا بی سفارشش چندتایی ون پر می کنند می برند دم دانشگاه علم و صنعت خالی می کنند؟ 

ماذا فازا؟

من هم مدام با شنیدن خبر حضور امنیتی ها به رئیس دانشگاه پیام می دهم که آقای دکتر توروخدا به قیمت مساله دار شدن خودتون هم که هست امنیتی ها را دور کنید ون ها را دور کنید این باعث میشه تجمعهای بعدی انگیزه و خشم بیشتری داشته باشن...سعه صدر لطفا ...خود آقا گفته بزارید فحش بدن .....

البته خبر نداشتم ونها برده اند دم علم و صنعت خالی کرده اند....نمی دانم بخندم یا گریه کنم

بعد وزیر زلفی علوم میاید تا دانشگاه به او بگوید چرا فحش خورتان ملس نیست

و او هم با دیدن چهره بعضی اساتید نمی تواند کنایه نزند به گذشته شان

مردم هم از بیرون حسابی  سر در اصلی دانشگاه را شلوغ کرده اند به سفارش مصی یا به سفارش نگرانی های خودشان یا.....

لیدرهایی که به گواهی مدیر آموزش همه سه چهار ترم مشروطی دارند و احتمالا باطبی وار دنبال ویزا و اپلای هستند بالاخره موفق می شوند راهی اوبن شوند هشت نفرشان البته

رئیس دانشگاه پای سرویسها ایستاده تا هر که اعتراضش را کرد سوار شود برود خوابگاهش

اما صد و اندی نفر هنوز توی محوطه اند 

بعد مدیر دانشجویی برای معترضین سفارش شام می دهد 

و خودش هم ساعت یک و ربع به خانه می رسد

آره دوست عزیز اپوزسیون یا غیر اپوزسیون من 

چمن رسیده به اینجای شعر من

دلم میخواست با تمام خون توی رگم ناز بچه های بدعنق قهرکرده ی مملکتم را انقدر بکشم انقدر بکشم که ارضا بشوند که دیگر دلشان نخواهد قهر کنند 

که دوستی برقرار شود 

اما چه خیالی چه خیالی می دانم حوض نقاشی من بی ماهی ست

  • سویدا

نظرات  (۱۰)

بازم همکاران با من قهرند اخمو و ساکت با نگاههای بغض آلود

ای بابا 

شریف رو دیگه از من بپرسید نه از بی بی سی

خواهر قشنگم باز توی گوشیت چه چیزی به بغل دستی نشان می دهی

دیدن از توی گوشی کجا و بودن سر صحنه کجا

می گویند جوی خون در دانشگاه شریف راه افتاد

خدائیش ساقی تون کیه؟

حق با شماست

از دست من ناراحت باشید

کاش من هم دل پاک شما را داشتم و در مقابل هر چیزی که دلم بر نمی تابید با هر کسی که کوچکترین اهلیت با آن چیز داشت 

مثل شما سر سنگین می شدم

اگر این کار را کرده بودم 

کسی روی 

به تو چه 

به من گفتن هم نداشت

طوری ظریف مبارزه می کنید که اثرش خیلی ضخیم است

این روزها هم میگذره ...

از این سخت تر هم گذشته.

خون دل خوردن و اضطراب داره ولی باید همیشه امیدوار بود و صبور ...

آدم ها قدر عافیت رو تازه بعد از مریضی بهتر میفهمند, زیادم خوش خوشانمون باشه, از خودمون خارج میشیم...

لازمه چند وقت یک بار این چیزا

 

پاسخ:
دلداری لازمیم همه مون
دوستان مخالفمون هم حال خوشی ندارن
رنگها پریده
چهره ها برزخ
یا امام زمان مددی

سلام 

اینترنت قطع شد دوباره من اومدم اینجا بگم ما از شما بیزاریم 

امام زمانم وجود نداره

پاسخ:
سلام
متوجه بیزاری شما هستم
خیلی وقته
امام زمانم وجود داره

چرا بیزارن؟؟

یعنی حرفشون چیه؟؟ دردشون چیه؟؟

 

چیشون کمه

چیشون و خوردن

چی باید میشدن نشدن

اگه جای دیگه و کشور دیگه بودن چی میشدن و چی میداشتن که اینجا ندارن؟؟

 

واقعا یکیشون بیاد اینجا بگه

هر چی فکر میکنم و منتظر میشم ببینم این بیزاری از کجا میاد چیزی پیدا نمیکنم, تازه برعکس اونی که باید مورد بیزاری قرار بگیره امثال شمان که این همه صدمه هزینه تحمیل کردین نه اونایی که از جون و مال و اعصاب و روانشون برای آرامش اینها مایه گذاشتن!


واقعا این مبارزه ظریفه؟؟؟ این ظریفه پس زمختش چه جوریه

از شما هم تعجب میکنم که بهشون حق میدین, شما به چی حق میدین آخه!

عوضی لجنزار سر کثیفت را اگر از آخور خارج میکردی نیاز به بیان واضحات نبود.

به خاطر ۱۷۶ نفری که در هواپیما کشتید بخاطر آن کودکان معصوم

بخاطر ۸۰ نمازگزاری که در زاهدان کشتید

به خاطر مهسا ها و نیکا ها و کودکانی که زندگی را از آنها گرفتید

به خاطر دروغ هایی که هر دقیقه میگویید

به خاطر اعترافات اجباری که از این و آن میگیرید

به خاطر دزدی هاتان

به خاطر دین فروشیتان

به خاطر غصب کردن مال و ثروت و زندگی ۸۵ میلیون نفر

به خاطر پر رویی تان، جهلتان، کودنی تان و ...

عوضی لجنزار سر کثیفت را اگر از آخور خارج میکردی نیاز به بیان واضحات نبود.

به خاطر ۱۷۶ نفری که در هواپیما کشتید بخاطر آن کودکان معصوم

بخاطر ۸۰ نمازگزاری که در زاهدان کشتید

به خاطر مهسا ها و نیکا ها و کودکانی که زندگی را از آنها گرفتید

به خاطر دروغ هایی که هر دقیقه میگویید

به خاطر اعترافات اجباری که از این و آن میگیرید

به خاطر دزدی هاتان

به خاطر دین فروشیتان

به خاطر غصب کردن مال و ثروت و زندگی ۸۵ میلیون نفر

به خاطر پر رویی تان، جهلتان، کودنی تان و ...

پاسخ:
چرا نگفتی جوی خون شریف را
شاید مصی جان عقب نشینی کرده دیگر تکرار نمی کند
درود بر شرف پاکت
بدان انقلابی که با شعارهای قشنگ و آرمانهای قشنگ سر گرفت به دست ما عوضیهای لجنزار افتاد
پس اگر داری با فحشهای پایین تنه انقلابی شروع می کنی کمی دست نگه دار و از عاقبت کار بیاندیش
بگذار قانون حاکم باشد نه براندازی ها
خامنه ای وجنتی مهمان امروزو فردایند
تو که مثل ما جهل نداری به جای سوریه کردن ایران از راه قانون و با صبر وارد شو

مصی چه خریه دیگه؟

سال ۵۷ هم از راه قانون رفتند انقلاب کردند؟ ما این قانون هارو قبول نداریم شما میگی قانونی عمل کن؟

من که سنی ازم گذشته، این بچه مدرسه ای ها مثل خودتان با شما صحبت خواهند کرد و شما را مثل سیل خواهند برد

پاسخ:
خب سال ۵۷ چون تجربه شکست خورده ای هست میگم تکرارش نکنین
چی رو میخای براندازی و چی جاش بزاری
روش فکر کن اگر سیاهی لشکر گوش به فرمانی یا اگر کنشگر سیاسی 

آقا اگه انقدری زیاد نیستین و یکجا میشه قلع و قمعتون کرد بتمرگین خونه ما به زندگی و درس و دانشگاهمون برسیم

من سال آخرمه دلم خوش بود امسال دیگه فجازی نیستیم

شت واقعا شت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">