حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

آماده یک خداحافظی

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ق.ظ

آماده یک خداحافظی باید بشوم ..با جمعی که هنوز سلام مرا جواب نداده اند. در بینشان بودم ، خوب به آنها گوش دادم ..حداقل خودم فکر می کنم خوب گوش دادم ..اما نمی دانم چه شد که گوششان را نتوانستم برای شنیدن حرفهای وقت و بی وقت خودم بکشم!شاید چون اکثرا نا محرم بودند و دست بدون دستکش به گوش نامحرم نمی شود زد! یا شاید هم برای اینکه صدای من به گوش آنها نا محرم بود و دم در فیلتر می شد....نه فکر نکنم مساله فقط از گوش آنها بوده باشد احتمال زیاد مساله از زبان من بوده است...من نتوانستم با جمعی که هفت هشت بار، باری سه چهار ساعت کنارشان بودم زبان مشترک پیدا کنم اما خیلی تلاش کردم...باید بدهم آنچه را نوشته ام دیگران بخوانند و بگویند اشکال کار کجاست یا اصلا چیزی از این حرفها سر در میاورند یا نه؟

اما به هر حال اگر دو سه بار دیگر در این جمع حاضر شوم ...اگر...

باید برای خداحافظی از محفلی آماده شوم که مرا خوب شخم زد. باید این آخر کاری تخمی پیدا کنم که در این شخم پنهان کنم...قضای آسمان شد شاید و چیزی از این ماجرا برخاست که ارزش درو کردن داشته باشد!

شاید آن تخم ارائه ای باشد  درباره ماجرای متدولوژی

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">