حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

لیست دعاها

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ

سلام دیشب آقای آقاتهرانی آمده بود توی رادیو داشت سفارش می کرد بچه ها تو رو خدا این شبها دعا می کنید به اندازه نیازتون بخواهید ها....بیشترش شر میشه براتون!

گفتم ای آقا نفست از جای گرم در میادها...یعنی خدا نشسته ما چه دعایی می کنیم همونو دقیق برآورده کنه؟

حالا خوش دارم خیال کنم همین طوره...برای این که از نیازم نزنه بالا لیست دعاها رو میارم اینجا...

ای خدا یادته که من برای شفای مامانم  دعا نمی کردم همش میگفتم خدایا آسونش کن..... ....عوضش بنویس به حساب الان برای شفای زن بابام دعا می کنم ...همش دعا می کنم...نیاز دارم که جواب بدی یعنی به قول معروف اجابت کنی...خدایا لباس عافیت به تن همه مریضا علی الخصوص زن بابام بپوشون

دومیش هم این که سالی یه نوردبون از جنس نوشته برام بفرست که ازش بالا برم

سومیش هم این که سالی یه نوردبون از جنس سفر می خوام

چهارم این که لطفا این موضوعات مربوط به تحریم ایران و باقی مسائل رو حل کن.......

پنجم کلا همه چیز رو حل کن

ششم

علی با ادب باشه. خجالتی نباشه و یه پسر خیلی خوب تربیت شده ی کار درست عاقبت بخیر باشه

جواد هم کارهای درست زیادی از دستش بر بیاد

مشکلات فاطمه هم حل بشه و سهمش از شادی ها و خوشبختی های دنیا و آخرت

روز به روز به میزانی که برای هر انسانی در نظر گرفتی نزدیکتر بشه....

فرشهای خونه تعویض بشن لطفا

مبلمان راحت و خوش اندازه لطفا

تلوزیون تعویض بشه

بریم خونه بزگتر

ماشین شارژی برای پسرها بخریم

نه نخریم...چون اون وقت دخترم خیلی ....

  • سویدا

نظرات  (۱)

  • مژگان اصغری
  • بسیار زیبا بود 
    پاسخ:
    سلام...ممنونم...واقعا فرشته ها که این همه معروفن به خوبی بلد نیستن انقدر که شما مهربونین مهربون باشن.دخترم بودن با شما رو خیلی دوست داشت. از طرف ما به حانیه جون و مهدیه جون بابت این مامان مهربون تبریک بگید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">