حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

کنار می آئیم

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۳ ب.ظ

وقتی بشار اسد با نتانیاهو کنار می آید....

ما شبی با همه چیز کنار می آئیم

آن وقت تجاوز به عقد موقت تغییر نام می دهد

آن وقت متوجه می شویم داعش چندان اهمیتی نداشته است...بخشی از بازی بوده است

و حرم اساسا در خطر نبوده است

دلاوران مدافع حرم تنها در یک آوردگاه استراتژیک نقش کوچکی در دیر و زود شدن چیزی داشتند که سوخت و سوز نداشت! 

آن روز مدافع حرم را مدافع منافع استراتژیک برون مرزی ایران در موازنه قدرت خواهند نامید...نه احتمالا اسم کوتاهتری پیدا خواهد شد

شاید هم حرم را طوری گسترش بدهند که شامل مفهوم منافع برون مرزی ایران بشود.

نه نه نه غلطی می کنم که این همه حرفهای بزرگتر از دهن می زنم

چهل سالم دارد می شود و دارم هر روز بیشتر ابعاد نمی دانم خودم را کشف می کنم

بابا من نمی دانم چه می گذرد....

چهل سالم دارد می شود و با کنار آمدن دارم کنار می آیم

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">