حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

صبر می کنیم

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

اشکالی نداره ما صبر می کنیم

صبر می کنیم جو بایدن ما رو از چین دوباره بخره...فوقش یه کم شلاقمون می زنه ....ارباب که برده ی چندین ساله شو به این  راحتی به رقیب وا نمی ذاره ...حتی اگر این برده به درد نخور شده باشه و نخواستنی

ما صبر می کنیم و اگر از مسئولان کسی یقه و مقنعه مان را چسبید که تو که این همه غر غر می کنی پول نداشتیم حقوق سر برج همین تو رو بدیم 

بهش می گیم

من اگر قرار بود با معاهده شورتکی پورتکی مثل این اوضاع رو روبراه کنم کارهای شورتکی پورتکی دیگه ای بود که خیلی کم خظر تر باشه و جواب دادنش قطعی باشه ...اون کارها ررو می کردم

ای حاکمیت من نفت نفروختی ؟ عیب نداره مردمت که نمرده اند هنوز....مگه صد سال نیست همه دانا مردم جهان میگن درآمدهای دولت از نفت باید بیاد روی مالیات...خوب بیا مالیات رو بکن نود در صد بیا و سیستم ببند از همه اصولی مالیات بگیر ....یک صدم درآمدهای مجازی که حقته رو از راه مالیات نمی گیری.....اونم تو این عصر اطلاعات....

ای حاکمیت من نداری حقوق سه ملیون کارمندتو بدی؟

عیب نداره به سیصد هزار تقلیلشون بده .....والا تو اداره ما از هر ده نفر یه نفر بیشتر کار نداره بکنه .....شلوغ می کنن؟ ای شیطون راه مبارزه با شلوغ کاری ها رو که  بلد بودی .....

نگران بیکار شدن اون دوملیون و هفتصد هزار هستی؟ کافیه مردم رو درست وادار کنی به تولید ...کافیه دست این هلدینگها رو کوتاه کنی کافیه تعرفه ببندی روی کالاهای همین چینی که می خوای نجاتت بده ...همین چینی که مردمت رو تولید کننده هاتو به خاک سیاه نشونده...

کاری نداره که ما هشتاد ملیون مصرف کننده داریم که پنجاه و پنج درصدشون  هنوز جونن هنوز تولید کننده می تونن باشن..البته  اگر شرایط تولید به این بدی نباشه که تو اجازه دادی باشه تا الان...

ای حاگمیت من بیا و یه لیست سی چهل تایی از کالاهای اساسی که می ترسی قحطی بشه و نتونی برای کشور تامینشون کنی بده بیرون به مردم بگو هر کی از اینها برای من بیاره با فاکتور قیمت تمام شده اش ...من قیمت تمام شده ضربدر دو شو بهش میدم ....پولشو از راه مالیات تامین کن ....مالیات رو از این طلافروشها از این کلفتها از این مصرف کننده های کلان بگیر نه از تولید کننده که سلول مغز استخوانته

ای حاکمیت من دست از این گشاد بازی بردار ....حیف لباس پیامبر نیست که این طوری به قبای ناصرالدین میرزای قاجار تبدیلش کردی؟

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">