حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

بزرگتر شده ام

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۰۶:۳۲ ق.ظ

بزرگتر شده ام 

و برای داشتن دستان بزرگتری دارم 

و دارم می فهمم در آستانه چهل که برای استغفار چه قشرهای عظیمی از چرک بر بدن دارم

و این داشتنی اشک انگیزتر از آن است که دستاورد چهل سال زندگیت باشد

ولی خوب شد نمردیم و دانستم برای چه باید استغفار کنم برای کدام کفرها کدام ناشکری ها کدام غر زدنها به همسر به بچه ها

آره انگار بزرگتر شده ام که دیگر وقتی دل زنداداش از دستم می گیرد اعتراض نمی کنم بلکه حیلی ساکت یک گوشه توی آفتاب لقمه ی پشیمانی ام را گاز می زنم تا زنگ بخورد تا کلاس درس جدید شروع بشود تا باز هم بزرگتر بشوم که دنیا دیدنی زیاد دارد و برای دیدن باید قد کشید و برای قد کشیدن باید خورد حتی اگر جز اندوه غذایی دم دست نباشد

اندوه خودش دم نوش بودن است و بودن خودش غنیمتی است

حالا که بزرگتر شده ام از همسرم حلالیت می طلبم و بابت کفران نعمت او کفاره می دهم

حالا یک ماه توبه وقت دارم که ببخشید کنم بابت ندیدن این همه خوبی و دنبال بقیه اش گشتن و دوقورت و نیم باقی داشتن

  • سویدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">