حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

می دونستم

دوشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ

من  می دونستم امروز آبستن یک عالمه بحث است

مشکلی ندارم ولی 

حداقل مدیون وجدان خودم نیستم

آنچه را جوابش را ندارم

یکی خاوری که چرا نمی گیرندش...چرا گذاشتند برود....

یکی قطرکه باوجود نفتی بودن رشد کرده....البته عقیده دارم هنر نمی کند که یمن را می زند در راستای منافع خودش

از بچه ها پرسیدم مشکل اصلی ما چیست الان

گفتند اینها(حاکمیت) و بعدش هم گفتند شما (طرفداران)

گفتم اقتصاد 

وبحث بالا گرفت 

و نشد پای خودمان و نقشمان در سیستم را وسط بکشم

آخرش می خواستم بگویم ایها الناسی که شما مردم تمیز هستید ما مردم کثیف مگر نمی گویید اکثریت با شماست

خب قیام کنید ....بکشید و کشته بدهید و نظم امور را در دست بگیرید اگر تا عمق جان به آنچه امروز می گویید باور دارید

اما نشد بگویم 

چنان شکافی در جامعه افتاده که هزار برابر چسب های مولفه ی قلوب هم انرژی و نخبگی  داشته باشی نمی توانی جمع و جورش کنی

انقلاب فرانسه  در قرن نوزدهم از 1797 تا 1830 که خیابانها صحنه جنگ شده بود که مردم هم را می کشتند یکی طرفدار پادشاهی یکی جمهوری خواه

آه انقلاب فرانسه تو را در راه ایران می بینم

و سردی آهن را روی شقیقه هایم..حس خیلی بدی دارم خیلی بله گفتم و خیلی پذیرفتم و خیلی در موضع انفعال و تدافع رفتم و خیلی تهمتها را پذیرفتم ...

این آهن سرد چیزی نیست که جان من فقط را بگیرد

این آهن سرد که حامل گلوله های داغ است پیشانی تاریخ و مردمم را خواهد شکافت....پیشانی تمام آنچه دین و آرمانم هست

حال دزدان جنایتکار چگونه است ؟ حالا که  من صرفا به خاطر وفاداری به این امید که می شود ما می توانیم ...اینقدر معذبم و غرق در حس گناه حال قدرتمداران چکونه است؟ 

بدی حالم شاید هم به خاطر خیانتی است که همین الان مرتکب شده ام....پذیرفتن تمام تهمتها به امیدی که به اصل حرفم برسند ....و نشد

اما اینکه از من پرسیدید  اگر مردم موثرند پس من مردم حالا چه کنم؟

می گویم حداقل طرفدار اون پزشکی که از مالیات فرار می کنه نباش

اونم وقتی که به عقیده اقتصادیون راه درآمدن دست دولت از جیب ملت مالیاته

  • سویدا

نظرات  (۱)

  • پیـــچـ ـک
  • نترس! این انقلاب بدون شک به دست مهدی صاحب الزمان می‌رسه! بدون شک می‌رسه و این وسط انقطاعی نخواهد بود. حتی اگر تعداد این افراد بیشتر باشه که نیستتت،

    کَم مِّن فِئَةٍ قَلِیلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً کَثِیرَةً بِإِذْنِ اللّهِ

    این تفکرات رو من از یه نفر دیگه هم شنیدم که مردم میریزن و می‌زنن و می‌کشن...

    کی تا حالا کسی که برای نون جنگیده به کسی که برای آرمانش جنگیده غلبه کرده؟!!

     

    تازه اگرم این باشه، یکم دل شیر حضرت علی اکبر رو ازشون درخواست کن. مکالمه امام حسین علیه السلام با این شاهزاده شجاع رو یادت بیار:

    پسرم مرگ در این سفر ما را در آغوش خواهد کشید...

    پدر آیا ما بر حق نیستیم؟

    چرا پسرم 

    پس چه باک از مرگ...

     

    خیلی نباید دنبال پذیرفته شدن بود. ول کن پذیرفته شدن رو. 

     

     

    کجا بحث کردید؟ اینا کیا بودن؟

     

     

     

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">