حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

حنین

گر ما می و معشوق گزیدیم چه باک .....چون عاقبت کار چنین خواهد بود

بایگانی
آخرین مطالب

ببخشید

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۶ ق.ظ

خداوندا

پرداخت حقوق بندگانت را که بر عهده دارم از تو درخواست می‌کنم،

پس هر فردی که او را نزد من حقی پایمال شده باشد که در آن به جان یا آبرو یا مال یا خانواده‌اش یا فرزندش ستم روا داشته‌ام

یا غیبتی از او کرده‌ام

یا بر اثر میل خود

یا خواهش دل

یا تکبّر

یا خشم

یا خودنمایی

یا تعصّب

بر او باری نهاده‌ام،

این فرد غایب باشد یا حاضر،

زنده باشد یا مرده

و دستم کوتاه شده و توانائی‌ام محدود از پرداخت آن حق یا طلب حلالیت از اوست؛

از تو می‌خواهم ای کسی که رفع نیازها در اختیار اوست

و حاجات در برابر مشیت او اجابت‌پذیر و به‌ سوی اراده‌اش شتابانند،

که بر محمّد و خاندان محمّد درود فرستی

و آن فرد را که بر او ستمی کردم هرگونه که خواهی از من راضی گردانی

و از سوی خود مرا رحمت عطا کنی،

چه آمرزیدن از تو نکاهد و بخشیدن به تو زیان نرساند،

  • سویدا

نظرات  (۱)

الهی آمین

 

بعضی وقت ها اینجا چقدر خوب میشه!

 

پاسخ:
بعضی وقتها
از دستمون در میره حاج آقا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">